אפשר להשתמש באוופורטור סיבובי במעבדות כימיות. זהו כלי יעיל שמסיר בעדינות ממיסים מדגימות. היא משמשת במעבדות כימיות, בין היתר. הנה כמה מהשימושים הנפוצים ביותר לאוופורטור סיבובי. הסר ממסים מדגימות: אוופורטור סיבובי הוא אפשרות מצוינת להסרת ממסים מדגימות.

או דגימה בודדת: בשל האופי החד-דגימה שלו, מתאדה סיבובית מתאימה רק ליישומים של עבודה אחת. דגימות מסוימות עלולות לגרום לעירוב של אתנול ומים, מה שעלול להוביל לאובדן חומרי. אפילו למשתמשים המנוסים ביותר יש מדי פעם תקלות במהלך התהליך. זוהי הסיבה העיקרית לכך שהאקודיסט הוא חלופה מצוינת להתאדות סיבובית גדולה. האקודיסט משלב את כל המרכיבים החיוניים של מערכת אוופורטור יעילה ליחידה אחת נוחה.

ואקום אוופורטור צנטריפוגלי מפחיתים לחץ מעל נוזל גדול. זה מוריד את נקודות הרתיחה של הנוזלים. הרכיבים מוסרים מבלי לחמם יתר על המידה את הדגימה. בדרך זו, התאדות סיבובית היא דרך יעילה לחלץ ממיסי מחקר מתערובות. בנוסף, קל להשתמש בו למשתמשים חסרי ניסיון. לבסוף, הוואקום העמוק ומערכת הריק האטום עוזרים להסיר כל ממס שיורד מהתמיסה.

מאייד רוטרי הוא מנוע המרים ומוריד את הבקבוק מעל אמבט המים. זה מאפשר לניסויים לבצע את עבודתם ביעילות רבה יותר. המנוע מופעל חשמלית והוא נייד בקלות, כך שניתן להשתמש בו בכל מקום שיש בו חשמל. זוהי בחירה אמינה ויעילה עבור רוב המעבדות. מאייד רוטרי יכול לעבד דגימה אחת בכל פעם.

האוופורטור הסיבובי הוא בחירה מצוינת לניסויי מעבדה. מכשיר זה כולל מנוע הרמה ונפילה מובנה להעלות את הבקבוק הסיבובי מעל אמבטיית המים. זה מקל לטכנאים לעשות את העבודה שלהם. היא מגיעה גם עם מערכת ואקום הדוקה, המקלה על השימוש אפילו למשתמשים חסרי ניסיון. זה אידיאלי לשימוש במעבדה, כפי שהוא בטוח לטפל ולתחזק. אפשר להשתמש באוופורטור סיבוב בטמפרטורות גבוהות יותר כדי לעבד דגימות מרובות בו זמנית.

מאייד רוטרי משתמש בכוח צנטריפוגלי כדי לאלץ ממיסים להיספג על ידי הדגימה. משאבת ואקום מורידה את הלחץ על הממס ומוציאה את הדגימה. זכוכית מתקררת ואוסף את הממס במיכל אוסף. קלות השימוש בה הופכת אותה לבחירה מועדפת לניסויי מעבדה. המאייד הסיבובי בטוח יותר מאוופורטור מסורתי, כיוון שהיא יכולה לגרום נזק לדגימה במהלך התהליך.

הכוח הצנטריפוגלי והחיכוך יוצרים ואקום המאפשר לממס להתאדות בצורה יעילה ובטוחה יותר. קל יותר להשתמש באוופורטור סיבובי מאשר בציוד מעבדה מסוגים אחרים. הסיבוב מאפשר התאדות קלה יותר של תערובת, אפילו למשתמשים חסרי ניסיון. זה גם עוזר להסיר שאריות ממס מנוזל על ידי הגדלת הטמפרטורה שלו. זה יכול להיות מאוד שימושי למחקר ברגע שהוא בשימוש.

העיצוב החד-שלבי של המאייד הרוטרי מבטיח את ההתאדות האיכותית ביותר. יש לחמם את המים במידה מספקת כדי למנוע קצף והתנגשות. ניתן לעבד מספר חומרים מדגימים בו זמנית, כך ששיטה זו יכולה לסייע בפיתוח מוצרים חדשים ומורכבים יותר. אוופורטור סיבובי הוא בחירה מצוינת עבור יישומים רבים. אבל, יש כמה חסרונות משותפים. על המשתמשים חסרי הניסיון להקפיד להימנע משפיכות דגימות ולשמור על ניקיון החלקים.

החיסרון העיקרי של מאייד הסיבוב הוא הפוטנציאל שלו לגרום לקצף. העיצוב הסיבובי שלו מאפשר לך לרכז נוזלים כי אחרת הם רחבים מדי כדי לחלץ אותם. זה גם מאפשר ליצור טרפנים נפרדים מכל תרכובות אורגניות. שיטה זו יכולה לשמש גם להכנת מי ורדים. המאדה הוא כלי שימושי במחקר ביופרמאקויטי ותרופתי. ניתן להשתמש בו כדי לחלץ תרכובות טבעיות.

אתה צריך לחפש מאייד שהוא אמין ויעיל בעת בחירת אחד. מכונה זו חייבת להיות מסוגלת לספק בקרת ואקום גבוהה וחילוץ ממיס מקסימלי. בנוסף, הוא חייב להיות מסוגל להתמודד עם נוזלים נמוכים כמו 30 DGC. טמפרטורה גבוהה יותר 80degC תגרום לאובדן ממס ותהליך הפעלה איטי יותר. אם אתה מודאג לגבי הסיכון הפוטנציאלי, תן דעתך לאוופורטור סיבובי עם משאבת ואקום ומעבה.

פרטים נוספים באתר:

https://www.golik.co.il/articles/%D7%A8%D7%95%D7%98%D7%A8%D7%99-%D7%90%D7%95%D7%95%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%98%D7%95%D7%A8-%E2%80%93-%D7%9E%D7%90%D7%99%D7%99%D7%93-%D7%A1%D7%99%D7%91%D7%95%D7%91%D7%99-%E2%80%93-%D7%A2%D7%A7%D7%A8%D7%95%D7%A0%D7%95%D7%AA-%D7%A4%D7%A2%D7%95%D7%9C%D7%94